Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-02, 06:19   #1
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

6/3 16:00 Peterborough - Coventry, Championship


Peterborough - Coventry, Championship
Spel: Vinst för Peterborough, vid oavgjort insatsen tillbaka
Odds: 1.92 hos Pinnacle
Datum: 6 mar 2010
Spelstopp: 16:00

Peterborough är just nu bättre än tabellen visar. Bortamötet mot Swansea avgjordes genom en straff, och en vinst för Posh hade inte kommit som en chock. Här tror jag dock de får en välbehövlig vinst. De har gjort mål i alla hemmamatcher utom två denna säsong. Och sättet de förlorar och tappar poäng på tycker jag tyder mycket på en flaskhals som väntar på att få komma loss. Med två hemmavinster på rad tror jag de fångar den tredje här. Och de måste vinna.

Coventry har gått bra på sistonde, och jagar en playoffplats. Tittar man närmre på motståndet så blir man mindre imponerad, och jag tycker inte att de har den klass som krävs för en motivationsvinst mot Peterborough här. Posh’s värsta konkurrenter om slutstriden, Sheffield Wednesday och Plymouth Argyle, har inga supersvåra scheman kvar.

Jag tror att Peterborough’s form, vilja, och hemmastyrka väger tyngre än Coventrys förmåga att sikta och hålla fokus på playoffplats. Posh borde vara större favoriter här.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-02, 12:54   #2
 
Froggystyles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Borås
Inlägg: 79
Sharp$: 0
Standard

Hur kan du posta ett spel 4 dagar innan matchen spelas?

Okej om du hade haft ett jätteodds och spelet troligtvis kommer slashas 3-4 tiondelar, men det lär inte spelet göra här.

Vore ju bra med lite skador och avstängningar, startelvor, etc.

Kan hända väldigt mycket på fyra dagar, sjukdomar i laget, skador på träningar...
__________________
StartKassa: 5 000:-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Kassan: 5 000:-
Lagda spel: 0
Vinster: 0
Förluster: 0
Push: 0
+/- : 0 units


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Froggystyle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-02, 15:17   #3
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Såja såja. Ledsen för din hockeyrek i fotbollsforumet?

Varje spel är ett separat spel. Givetvis kan mycket hända fram till match. Men huvudmotivationen till denna rek baseras på hur Peterborough presterar som lag, inte vilken chockerande start-elva de ställer upp med.

Och varför skulle inte spelet kunna slashas? Kineserna älskar att spela på Championship.

Lycka till med hockeyn.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-02, 17:45   #4
 
Froggystyles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Borås
Inlägg: 79
Sharp$: 0
Standard

Lite måste man ge igen!

Man behandlar folks åssom man vill bli behandlad själv

Men jag själv skulle aldrig rekommendera att spela på ett lag 4 dagar innan match, det kan hända sjukt mkt på dom 4 dagarna... Varför inte vänta tills 6e?
__________________
StartKassa: 5 000:-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Kassan: 5 000:-
Lagda spel: 0
Vinster: 0
Förluster: 0
Push: 0
+/- : 0 units


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Froggystyle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 06:05   #5
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Froggystyle Visa inlägg
Lite måste man ge igen!

Man behandlar folks åssom man vill bli behandlad själv

Men jag själv skulle aldrig rekommendera att spela på ett lag 4 dagar innan match, det kan hända sjukt mkt på dom 4 dagarna... Varför inte vänta tills 6e?
Jag kan köpa ditt resonemang i vissa fall. T. ex om det skulle finnas weak links i Peterboroughs trupp. I det här fallet anser jag dock att Peterborough och Coventry har liknande bredd på trupperna.

Att i ett sådant läge räkna med slumpmoment går ju åt båda hållen. Jag ser alltså ingenting som specifikt talar för att risken att Peterborough skulle råka ut för träningsskada, sjukdom, matcha reserv-elva etc etc som annan än Coventrys.

Utslaget på en väldigt stor mängd spel elimineras detta slumpmoment (om jag har en vinnande spelidé, vilket återstår att se) och spelar ingen roll.

Angående att spela tidigt spelar jag efter premissen "Favorites early, dogs late". Nu är ju inte Posh någon megafavorit i detta spel men försöker ändå spela efter det.

EDIT: förtydligar lite: Alltså, säg att Coventry's sex bästa spelare drabbas av vinterkräksjukan på fredag kväll, och de tvingas att ställa upp med ett rent reservlag. Detta kommer ut på lördag morgon. Vid matchtid kommer ju oddset att slashats reält, och antagligen förlora sitt spelvärde.

Kör man konsekvent tidigt eller konsekvent sent elimineras detta slumpmoment, på många spel.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 06:49   #6
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 12
Sharp$: 195
Smile

jag ser denna match att det kan sluta 1 eller 2 men det blir 2-1 till nån av lagen
sam1000 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 06:56   #7
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sam1000 Visa inlägg
jag ser denna match att det kan sluta 1 eller 2 men det blir 2-1 till nån av lagen
Det kan det mycket väl bli. 2-1 är även det mest förekommande resultatet både i Premier League och Championship.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 10:14   #8
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

Kalasodds verkligen men pass upp lite så inte insatsen blir för hög, Boyd gick till Nottingham och Livermore återkallades till Spurs i tisdags, två nyckelfältare imo. Det är dock svårt att inte gilla 1,92 på hemmaplan mot Coventry..
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 10:32   #9
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ex Punter Visa inlägg
Kalasodds verkligen men pass upp lite så inte insatsen blir för hög, Boyd gick till Nottingham och Livermore återkallades till Spurs i tisdags, två nyckelfältare imo. Det är dock svårt att inte gilla 1,92 på hemmaplan mot Coventry..
Såg det ang. Boyd, tack för synpunkterna!

Vad menar du med insatsen blir för hög?
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 11:06   #10
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Jag hade Petersbrough som rak 1:a på Topp Tipset här om veckan, de mötte då Sheffield United. Trodde på hemmaseger.

Matchen blev inställd och lottad 2:a, resterande sju på kupongen var rätt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 11:12   #11
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

Procentuellt alltså... Jag lirar också den här men har dragit ner så det bara är strax under normallir nu.

Boyd lirade inte mot Swans heller men det gjorde Livermore, har man sett honom förstår man hur viktig han är för cmf.
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 11:27   #12
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ex Punter Visa inlägg
Procentuellt alltså... Jag lirar också den här men har dragit ner så det bara är strax under normallir nu.

Boyd lirade inte mot Swans heller men det gjorde Livermore, har man sett honom förstår man hur viktig han är för cmf.
Sweet. Ska du posa några spel till helgen?
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 11:44   #13
 
Ex Punters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 21
Standard

Absolut ;-) Kan försöka få in mina lir i tid så kan jag skriva lite tidigare om du vill?
Ex Punter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 12:55   #14
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ex Punter Visa inlägg
Absolut ;-) Kan försöka få in mina lir i tid så kan jag skriva lite tidigare om du vill?
Ja tack, dina spel i championship är mycket uppskattade!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-04, 14:07   #15
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Ja tack, dina spel i championship är mycket uppskattade!
+1 på den.

Sjukt roliga rekar, keep em coming!
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td